vineri, 13 mai 2011

The balloons:)


In Saptamana Nationala a Voluntariatului, si voluntarii nostri straini de la A.R.T. Fusion au avut diverse activitati de promovare a voluntariatului. Printre altele, azi au facut un flashmob cu multe baloane:) Eu si Ana ne-am lasat putin deoparte treburile de la birou si ne-am alaturat lor:)

Ideea lor a fost urmatoarea: au umflat multe baloane colorate, pe care au lipit stickere cu mesajul "Be a volunteer" si au realizat flyere despre Serviciul European de Voluntariat pe care le-au dat trecatorilor. Am mers cu aceste baloane in mana de la Universitate pana in parcul Cismigiu. Bineinteles ca am atras toate privirile, toata lumea ne cerea baloanele colorate:)



In Cismigiu, cativa copii au venit la noi sa ne ceara baloanele. Le-am spus sa stea prin preajma si dupa ce vom termina, le vom da lor baloanele. Nu stiu de unde aparusera, cu cine erau acolo, dar acei copii mai nazdravani au mers cu noi si au inceput sa strige din propria initiativa "greva muncii":))) Le-am explicat noi ca era vorba de voluntariat si apoi s-au apucat sa strige "voluntariat":) Atunci chiar am atras toata atentia persoanelor din parc, care in continuare ne cereau baloanele.

La sfarsit, i-am pus pe acei copii sa tina in mana pancartele cu cate o litera din "volunteer" pentru a le face poza. Ne-am facut si noua poza, le-am dat baloanele pe care le doreau, iar restul baloanelor le-am dat unor copii mici care se plimbau cu parintii prin parc:)

Totul a fost foarte funny, ne-am amuzat, ne-am jucat cu baloanele, ne-am "folosit" putin de acei copii care ni s-au alaturat si au facut o treaba foarte buna:) Nu stiu cat au inteles cei din parc ce se intampla pe acolo, dar e sigur ca baloanele noastre colorate le-au atras atentia si au citit mesajul "be a volunteer"

Ce-a iesit, mai jos:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu