duminică, 24 octombrie 2010

De ce avem nevoie pentru a fi fericiți?

Cel mai mult avem nevoie de oameni: de o familie care să-ți fie alături mereu, de prieteni apropiați care să te înțeleagă, care să-ți fie alături atunci cand îți este bine sau rău, care să te cunoască suficient încât să știe când glumele sau cuvintele depășesc limita și încep să rănească, care să te lase să le fii alături mereu și să nu te îndepărteze dintr-un motiv nesemnificativ; de prieteni cu care să ieși la o plimbare în parc, la un film sau în oraș; de prieteni care să-și amintească de tine atunci când plecă departe și care să-ți arate din când în când că nu te-au uitat.

Mai avem nevoie de colegi/prieteni cu care să-ți împarți bucuriile și tristețile, care să-ți cunoască secretele și să nu te judece; colegi cu care să împarți totul, cu care să vorbești și să râzi până la 3 dimineața, colegi care să se transforme în cei mai buni prieteni. Aici ma refer la Alina, colegă de facultate, devenită colegă de cameră anul trecut și ulterior prietenă. Cea care mi-a spus după ceva timp că mă cunoștea doar din vedere, că va fi "plictisitor" să stea cu mine în aceeași cameră și se intreba "ce-o să mă fac eu cu asta?". A fost însă cea mai bună colegă de cameră pe care aș fi putut-o avea vreodată; acum nu mai suntem colege de cameră...am câștigat în schimb o prietenă bună. Aș mai avea nevoie de încă un an de poveste în care Alina să fie "prințesa" iar eu "dama ei de companie" (știm noi despre ce vorbim)

Avem nevoie de oameni ca să fim fericiți, dar oameni care să ne aprecieze pentru ceea ce suntem, nu pentru ce cred sau ar vrea ei să fim. Unii vor rămâne lângă tine, alții te vor dezamăgi, vei întâlni din nou pe alții care te vor aprecia, apoi unii dintre ei te vor dezamăgi etc. Contează ca în final să rămâna cei care trebuie. Și printre aceștia va fi întotdeauna familia; atunci când mă dezamăgea cineve, frate-meu îmi spunea "că familia îmi va fi mereu alături, orice s-ar întampla"; și avea dreptate. Ceilalți nu sunt cu nimic legați sau datori față de noi...pot veni și pleca atunci când doresc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu