marți, 10 august 2010

Vacanta, Sinaia, voluntari...si un bagaj mare

Este 3:40 dimineata. Aproape am terminat bagajul...peste cateva ore plec la Sinaia. Plec in vacanta, sa ma relaxez, sa cunosc oameni noi si sa invat lucruri noi despre...voluntariat. Pentru ca ceea ce numesc eu 7 zile de vacanta e de fapt o scoala de vara pentru voluntari "Voluntariat si Asociativitate", organizata de ANST (Autoritatea Nationala pentru Sport si Tineret).

In urma cu cateva zile, am primit un mail despre acest modul si am completat imediat formularul cu diverse intrebari despre munca mea de voluntariat, nu aveam nimic de pierdut. In 2 zile am primit raspunsul, fusesem acceptata.

Voi pleca cu un bagaj mare, cat pentru 7 zile; dar plec si cu multe asteptari, entuziasm, dorinta de a cunoaste oameni noi si lucruri pe care nu le stiam despre voluntariat. Vom fi 60 de voluntari din toata tara; Ne ducem acolo sa invatam ceva, sa ne impartasim experienta...dar pentru mine ramane tot o vacanta, o vacanta mult asteptata, la munte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu