joi, 19 august 2010

Amintiri cu si despre voluntari

Acum 2 zile m-am intors de la Sinaia, unde am participat la Scoala de vara "Voluntariat si Asociativitate", organizata de ANST, in colaborare cu Pro Vobis, A.R.T Fusion si CTR. Am plecat din Sinaia trista, admirand inca o data peisajul acela minunat. M-am intors in Bucuresti si parca nu-mi gaseam locul, as fi vrut sa fiu tot in hotelul Mara, unde ne desfasuram activitatile si aveam o zi plina

A fost o saptamana de vis, o saptamana in care am aflat ce este si cum se poate forma o "Biblioteca Vie"...sau ce este "Teatru Forum".Am invatat multe, multe alte lucruri despre programele pentru tineret, despre voluntariatul intr-o alta tara straina, am facut o multime de joculete, energisere etc.

Poate cel mai important e faptul ca am cunoscut oameni deosebiti, creativi, deschisi, de la care cu siguranta am invatat multe lucruri. Cele 7 zile raman o experienta unica, atat prin prisma acestei idei, a unei scoli de vara, cat si datorita oamenilor pe care i-am cunoscut acolo. Despre cei care ne-au tinut trainingurile si care au coordonat totul nu pot decat sa spun ca sunt persoane minunate si deschise, de la care poti invata multe; s-au preocupat foarte mult de noi si au dorit sa ne transmita cat mai multe informatii, sa ne invete ceva sau sa ne dea un imbold pentru a cerceta noi insine mai departe.

Cu siguranta, fiecare a ramas cu "ceva" din ceea ce s-a petrecut la Sinaia si fiecare va valorifica acel "ceva" in folosul sau sau al celorlalti; poate vor fi asocieri de ONG-uri, poate se vor infiinta noi asociatii sau pur si simplu unii vor ramane prieteni pentru mult timp.

Ar mai fi multe, multe de spus...cele 7 zile vor ramane o amintire frumoasa, de care imi voi aminti cu drag mereu. Le multumesc tuturor pentru ceea ce sunt, pentru ca am invatat de la fiecare cate ceva, pentru ca ma simt mai "bogata". Sper sa ne revedem cat mai multi in curand, fie ca va fi in Bucuresti, Iasi sau Cluj (cele 3 orase care au predominat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu