miercuri, 14 iulie 2010

Azi sunt tristă

M-am trezit dimineaţă mai devreme decât de obicei şi acultam muzică la radio, când aud o ştire: "Mădalina Manole a murit". Cum??? nu mi-a venit să cred pur si simplu, credeam că n-am auzit bine numele. A trebuit să plec repede undeva şi n-am avut timp să citesc presa, să aflu ce s-a intâmplat. Din păcate, este adevărat şi cu atât mai trist cu cât se pare că a luat o supradoză de medicamente, s-a sinucis. Azi ar fi fost ziua ei, împlinea 43 de ani...a ales însă să plece.

Când eram mică, imi plăcea foarte mult Mădalina Manole. Imi amintesc când îmi cumpărau ai mei casete cu ea, pe care le ascultam (pe atunci, era moda casetelor). "Ei şi ce", "Fată dragă", "Să nu mă minţi", "Te-am văzut, mi-ai plăcut", "Vreau să te uit" etc.
Păcat ca a trebuit să se întâmple asta...e mult prea devreme, ar mai fi avut multe de făcut, ar mai fi putut cânta. Acum ascult melodiile ei şi parcă sunt în urmă cu 10 ani, când eram mai mică şi ascultam muzica ei. Avea o voce inconfundabilă, nu puteai să n-o recunoşti în orice context. Îmi pare rău...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu