sâmbătă, 10 iulie 2010

Încă o zi...

A mai trecut o zi...o zi în care m-am trezit după 12, pentru că alarma mea a sunat o dată, am oprit-o şi mi-am continuat visele, fără a mai ţine cont de timp. O zi care era dedicată pregătirii pentru master, dar care s-a transformat într-o zi pierdută din acest punct de vedere.

Din alt punct de vedere, a fost o zi frumoasă. O zi în care m-am întâlnit, după câteva luni, cu o bună prietenă (Corina). Cu zâmbete, amintiri, discuţii despre o mie de lucruri...aşa au trecut cele câteva ore petrecute la o terasă pe Lipscani.

M-am întors cu bateriile încărcate, oarecum, dar nu pentru a citi din nou nişte cărţi pentru că aşa trebuie ( nu pentru că aşa vreau eu). Cărţi întregi, de la un capăt la altul, pe care trebuie să le citesc şi să le învăţ chiar, pentru admiterea la master. Eu însă nu mai am nicio motivaţie, niciun chef să citesc sute de pagini, să stau iar până dimineaţa cu o carte în braţe....nu după experinţa examenului de licenţă, unde tot ce am clădit în facultate şi toate speranţele noastre s-au transformat în note mici, răzvrătire, nemulţumire şi tristeţe.

Perioada de după terminarea licenţei şi începerea pregătirii pentru master a fost mult prea scurtă...m-am bucurat totuşi de o excursie cu de-acum foştii colegi şi de câteva zile petrecute la Cluj. Toată agitaţia a reînceput însă odată cu sosirea în Bucureşti.

Aş vrea să am timp să fac doar ce vreau eu...să stau la poveşti cu prietenele fără a avea alte obligaţii, să citesc ce cărţi vreau eu, să mă plimb, să călătoresc....

Acum o citez pe Alina: "M-am săturat să stau în casă...e vară, e iulie, iar noi stăm în casă să învăţam":( Dar o să treacă totul, o să vină şi vremuri mai bune şi o să ne amintim de toate lucrurile astea zâmbind...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu