sâmbătă, 4 decembrie 2010

Un nou hobby



Acum ceva timp mi-am cumpărat o floare din acelea handmade, pe care le purtăm la haine. Vroiam demult să-mi cumpăr una, dar cred că nu-mi plăcuse nici una atât de mult, plus că nu mă puteam hotărî ușor la o culoare, pe care să o asortez la mai multe haine. Mi-am cumpărat în final una mov, de la o doamnă care venea pe Lipscani și îți făcea chiar și pe loc, dacă aveai vreo preferință. Am dat pe această floricică 20 de lei. Apoi m-am gândit că vreau mai multe culori, nu doar una...dacă mi-aș fi luat 5 de exemplu, ar fi fost cam mare investiția. Mi-am zis că aș putea să-mi fac și eu asemenea flori, câte vroiam și ce culori vroiam.

Așa că m-am dus la mercerie, unde am găsit o multitudine de modele de dantelă și stăteam câte 10-15 minute să-mi aleg ceva, mă duceam apoi sa-mi iau alte nuanțe de material cu care să le pot asorta, mă întorceam după nasturi și tot așa. Cred că doamnele de acolo nu prea înțelegeau de ce mă învârt așa, dar nici nu trebuia...eu eram în lumea mea, îmi făceam în cap modele, combinații de culori și nasturi. Am ajuns acasă, am început să-mi fac florile astea și am fost încântată de rezultat. Ce-i drept, stăteam câteva ore la început, pentru că vroiam să iasă cât mai bine. Am început apoi să le port la haine, să le etalez:) Se pare că celorlalți le-au plăcut. Mă întrebau prietenele cine m-a învățat să le fac...nu m-a învațat nimeni; pur și simplu am analizat-o pe cea pe care mi-am cumpărat-o, apoi mi-am făcut eu singură, așa cum m-am priceput.

Acum sunt încântată că nu mai am doar o floare, ci mai multe, că n-a fost nevoie să cheltui prea mulți bani și, în plus de asta, am mai multe culori, așa cum îmi doream. Pot spune că e un nou hobby care îmi face plăcere, dar care necesită și ceva timp, de care nu dispun întotdeauna. Dar îmi place să ies din banalul unei zile obișnuite, să-mi fac o nouă floare, o nouă culoare. Îmi înșir în pat toate materialele și dantelele pe care le am. Întrucât prietenelor le-au plăcut florile mele (sper că n-au spus asta doar din complezanță:)), le-am promis unora că le voi face și lor...așa că ar trebui să mă apuc de treabă, ca atunci când vine moș crăciun la ele, să treacă mai întâi pe la mine, să livrez câteva cadouri:)

Ce-a ieșit, mai jos:



Un comentariu: