luni, 26 aprilie 2010

ZPD la Facultatea de Litere

Azi au început "Zilele Porţilor Deschise" la Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti.

Dimineaţă am fost cu fetele să prezentăm un proiect la un curs(am început şi sesiunea, din nefericire)...în hol erau aranjate standurile pentru fiecare specializare, totul era colorat şi arata bine. După câteva luni bune în care ne-am întâlnit, am dezbătut şi ne-am lovit de diverse obstacole, mă bucur că am ajutat la organizarea acestui eveniment...cred că am făcut o treabă bună noi, cele 7-8 fete din echipa centrală. Am venit şi cu ideea afişului de mai jos (de fapt, Raluca a venit prima cu această idee, noi doar am acceptat-o şi am susţinut-o ca fiind cea mai bună), am adus şi partenerii media etc.

Ideea afişului este următoarea: în partea de sus, sunt pozele unor absolvenţi de Litere, care au devenit persoane cunoscute (Adriana Săftoiu, Gabriela Vrânceanu Firea, Mircea Cărtarescu etc). În partea de jos, am dorit să punem poze cu studenţi de la Litere, care ar putea ajunge la fel ca cei de sus şi care îi reprezintă totodată pe viitorii studenţi, liceenii de azi pe care vrem să-i "recrutăm". În fine, după multe încercări de a găsi studenţi care să apară pe afiş (astfel încât să nu avem probleme că ar apărea pe afiş fără acordul lor).....am ajuns să ne punem pe noi:)) (fetele din partea de jos a afişului sunt o parte din cele care am organizat evenimentul). Pentru unii, asta ar părea egoism sau ceva de genul (adică de ce să ne punem pe noi pe afiş?); pentru noi, a fost o soluţie convenabilă, găsită în ultimul moment.





Eu una m-am bucurat când am văzut azi la facultate acest afiş, cred că arată mult mai bine decât cele din anii trecuţi şi.....este totuşi o răsplată a muncii noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu