marți, 2 martie 2010

Zi de martie

Ieri a fost 1 martie....o zi frumoasă, un început nehotărât de primăvara. O zi pe care mi-am petrecut-o la facultate, printre mărţisoare, ghiocei, zâmbete şi veselie. A fost o atmosferă frumoasâ, toţi eram parcă animaţi de o forţă exterioară nouă, care ne înveselea, ne făcea să zâmbim şi să glumim mai mult decât de obicei...

Totuşi, era ceva care nu mi-a plăcut în această zi: toată lumea care mişuna în faţa mărţişorelor şi a florilor părea prea robotizată. Toţi ştiau că este 1 martie şi atunci trebuiau să cumpere marţişoare şi flori, de parcă ar fi fost o obligaţie. Am observat îndeosebi mulţi băieţi, bărbaţi care cumpărau, care aveau o floare în mână aşteptând să se întâlnească cu prietena, iubita, mama etc. Frumos din partea lor, dar...

Pe stradă, în metrou.....prea multă aglomeraţie. Prea multă agitaţie care azi s-a stins, prea multă zarvă care nu are nicio finalitate. Ar fi frumos în schimb dacă am vedea atâtea zeci de persoane cu flori şi într-o zi obişuită, când afară plouă sau este soare, când eşti vesel sau trist.

Este frumos să primeşti o floare fără un motiv anume şi fără o zi specială...pur şi simplu să primeşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu