vineri, 10 septembrie 2010

Putin noroc, o dorinta...un bilet la concert

Nu imi place extraordinar de mult rock-ul. De fapt, nu-mi placea deloc pana acum ceva timp. Am reusit insa sa ma mai "cultiv", am diversificat muzica pe care o ascultam, iar acum sunt multe melodii, de fapt balade rock, pe care le ador.

Dupa atatea concerte rock care au avut loc in Romania, imi doream sa am si eu o astfel de experienta...imi doream sa ajung la concertul Guns N'Roses mai exact, din 21 septembrie. Cand le-am spus prietenelor ca as vrea sa ma duc la concert, prima intrebare fireasca era "dar de cand iti place tie rock-ul?". Intr-adevar, nu-mi place mult, dar sunt unele melodii care imi plac, plus ca un concert rock in Romania cu o formatie de renume e o experienta unica.

Acum 3 zile am descoperit un concurs pe Mediafax. Trebuia sa raspunzi primul la o intrebare in fiecare zi si puteai castiga un bilet la concertul Guns N'Roses. Am incercat sa raspund vreo 2 zile...dupa 12 noaptea tot verificam site-ul si vanam momentul cand afisau intrebarea, pentru a raspunde si eu ...se pare ca am avut noroc. Azi am vazut ca am raspuns prima la intrebarea de ieri (http://www.mediafax.ro/concurs.html). Si eu care spuneam ca nu castig niciodata nimic...
O sa ascult live Don't cry si November Rain:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu