vineri, 15 iulie 2011

Am reusit: am fost la concertul Bon Jovi

Desi a trecut aproape o saptamana, inca imi amintesc de concertul Bon Jovi din Piata Constitutiei, de pe 10 iulie.

Mi-am dorit foarte mult sa ajung la acest concert, pana in ultima zi am sperat si am reusit...datorita Adrianei, voluntar in timpul liber (in Brigada de voluntari), care mi-a oferit invitatia pe care o primise drept recompensa.

Pe scurt, a fost un concert foarte frumos, 3 ore de melodii celebre si buna-dispozitie in public. Am fost atat de fericita ca am ajuns la concert....desi a intarziat trenul, taxiul de la gara se bloca in intersectiile aglomerate din jurul Parlamentului, iar fetele nu mai raspundeau la telefon sa-mi dea invitatia, pentru ca incepuse concertul si era mare agitatie la inceput.

Am ascultat live Always, Runaway, Living on a prayer, You give love a bad name si altele. Adriana a fost "spiridusul"meu norocos si ii sunt recunoascatoare:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu