sâmbătă, 8 mai 2010

" Non, je n'ai rien oublié "

Printre proiecte, examene şi alte preocupări, mi-am amintit de câteva cântece în franceză. Mi-am amintit de asemenea şi de dragostea mea pentru franceză, de nopţile în care făceam traduceri, citeam, scriam compuneri pe diverse teme....toate lucrurile acestea par acum atât de îndepărtate în timp. Am uitat ce fericită eram când citeam o carte în franceză, scriam o compunere pe care o corecta apoi diriga...am uitat cum era. Din păcate, pasiunea mea pentru franceză s-a oprit într-un loc, a rămas acolo, iar eu n-am reuşit s-o readuc în calea mea...

O frază preferată: "De tout ce que t'offre la vie, gardes toujours ce que tu aimes vraiment et alors tu sauras ce que signifie le bonheur" (Din tot ceea ce-ţi oferă viaţa, păstrează întotdeauna ceea ce iubeşti cu adevărat şi atunci vei şti ce înseamnă fericirea)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu