sâmbătă, 20 februarie 2010

De ce NU...de ce DA?

Deja e la moda sa citesti bloguri sau sa ai blog....toata lumea are blog, nu conteaza ce contine. Nu doream sa-mi fac blog, nu vroiam sa fiu la fel ca ceilalti., sa ma numar in categoria celor cateva milioane de posesori de bloguri. Cred ca un motiv intemeiat era faptul ca nu stiam ce as putea scrie, astfel incat sa fie interesant si urmarit. In plus, nu stiam ce rol are un blog pentru o persoana obisnuita.....pentru indivizii cunoscuti, mediatizati, informatiile de pe blogul lor pot fi formatoare de opinii, pot influenta sau schimba mentalitati, pot fi preluate de media si astfel pot deveni subiecte de dezbatere publica. Dar pentru mine, o persoana obisnuita, ce rol are un blog?? Cum pot influenta parerea celorlalti daca raman o necunoscuta intr-o mare de bloguri?

De fapt......nu-mi doresc nimic din toate astea.


De ceva vreme, doream sa-mi fac un blog al meu, dar interveneau mereu intrebarile: "ce voi scrie", "cine ma va citi"....si atunci renuntam la idee. Insa am ideea asta de prea multa vreme, a ramas in mintea mea si nu o mai pot ignora....trebuia s-o pun in practica.


Iar azi m-am trezit hotarata sa-mi fac blog si m-am apucat de treaba. Am urmat fiecare pas, mi-am editat profilul si am inceput sa scriu. Ce voi scrie? Voi scrie ceea ce voi dori, ceea ce-mi va trece prin cap....va fi poate ca un jurnal, dar nu prea intim. Vor fi gandurile mele care mai tarziu vor fi un ghem de "amintiri si vise"......sentimente, ganduri, opinii pe care le-am simtit la un moment dat si care vor ramane scrise aici.


Cineva mi-a spus ca nu trebuie sa-ti faci blog pentru a fi interesant pentru cateva mii de cititori, ci blogul tau iti va apartine mereu si in viitor vei putea rasfoi paginile din trecut. Are dreptate: nu trebuie sa scriu pentru cateva mii de persoane, nici n-am nevoie de acestea....voi scrie pentru mine si pentru 10-20 de persoane poate, prieteni apropiati sau cunostinte care isi vor aminti sa "ma citeasca" din cand in cand. Scopul meu va fi atins atunci.


Inca nu stiu cand imi voi face public blogul.....poate va fi maine, poate va fi peste o luna. Daca am sti exact ce vom face maine, n-am mai trai cu adevarat. In momentul acesta, sunt multumita ca am realizat acest blog, sper sa scriu periodic in el....chiar daca vor fi lucruri neinteresante sau interesante pentru ceilalti. Tot ce conteaza acum e faptul ca este AL MEU....si asa va ramane mereu.

Un comentariu: